Friday, August 26, 2005

Mari Kita Berblogging

Yikes! What have I let myself in for?

9 comments:

eyeris said...

YAY! you put up the banner! :)

your BM post should be interesting... hehe

MAJULAH BELOG UNTUK BELOGSFERA!

bibliobibuli said...

Selepas itu saya akan mempingkan certita saya di Jalan Petaling.

Boringest said...

haha...didn't know blog's called 'belog' in Malay. Do you pronounce it as blog or something like 'belok'?

Kak Teh said...

sharon, saya juga akan cuba blog dalam bahasa melayu pada 31 ogos. Insyaallah. Terima kasih kerana memperingati saya.

bibliobibuli said...

Ya, saya berjanji memperingatikan Kak Teh ... tapi lebih senang untuk Kaka Teh daripada saya.

Kak Teh said...

hahaha! Syabas sharon!!

Anonymous said...

Sharon

Berbloging vely eezy. You pakai Inggeris wuds dan you chane sepelling of wuds bagi soun mor bahasa baku, pakai sum simpel reyal Malay wuds dan lepas tu, you oredi berbloging dalam bahasa Melayu.

Animah (who got a C6 in SPM)

Fiona1 said...

I sudah belog satu puisi untuk Hari Merdeka. Sekian terima kasih

Kak Teh said...

sharon, esok saya belog dalam bahasa malaysia, sharon mesti datang buat reviu.